log
رد نگاهت


ایـלּ بـآر تـלּـهــآتــر از همیـشــﮧ . . .
ஜ..مـכتی است کفه ترازویم تعادل نــ ـ ـ ـכارכ... כستانم خالیست امـــا כلم پــ ـ ــ ـ ــرஜ

اشکام روگونه هام سنگینی میکنه دیگه حتی حس این ندارم ک اشکامو پاک بکنم .

.این گریه هابرام خوشاینده چون به من میفهمونه تویی وجود داشت عشق پاکی بود

که من به چه سادگی ازدستش دادم ...تقصیرخودم بود..

گلایه ای ندارم فقط تمام غصم ازاینه ک روزی پشیمون بشم ....


دارم قصه ای رو شروع میکنم ک میدونم تو باهام نیستی..

وقتی که تو بهم گفتی "باش عزیزم..بروبسلامت "....اون لحظه میخواستم زمانوبه عقب برگردونم

و بهت بگم که روزایی ک پیشت بودم بهترین روزای زندگیم بودن و خواهدبود ..

چون پایان قصه ی من بی تو تلخه ...بازباتمام نامردی ک درحقت کردم بهت میگم" دوستت دارم "

اینو فراموش نکن ک یادو خاطرات تو قلبم همیشه میمونه و هیچکس و هیچ چیزنمیتونه اونو ازخاطرم پاک کنه ...


این سوززمستون وغم دوریت داره عذابم میده ...تو کوچه ها سرگردونم.

دنبال ردی ازنگاهت ..ولی هیچ نشونی ازت نیست گویی انگارتویی وجودنداشت ..



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|یک شنبه 15 بهمن 1391| 22:58|yasaman|

About


منم یه دخترم ♥ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ♥ بـآز آمــבمــ.. بـﮧ جـآیــے ڪـﮧ تعلـقــ בآرمــ.. بـﮧ یـڪ اتـآقــ سیـآه ، پـر از פـرفـ ـهـآے לּــآگفتــﮧ פֿـلـوتــ مـלּ و سیــگـ ـــآرمــ... בوبـآره مـےלּـویسمــ از פـرفـ ـهـآیــے ڪـﮧ وآهمـﮧ בآرمــ.. یـڪ בلــ پـر از رویـآـهـآے وآهـــے.. ایـלּ بـآر تـלּـهــآتــر از همیـشــﮧ . . . . ♥ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ♥ لطفا ارشیـــــــــو مطالبــــــــــ هــم یه نگاهـــی بندازینـــــ ..
Say Hello


DIARY ABOUT Links! Credit Deily


Archive